Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Temmuz 2013 Çarşamba

RAMAZAN AYI VE HAFİF BİR İFTAR YEMEĞİ 5

Mübarek Ramazan ayı başladı. Gücü kuvveti olanlar oruç tutuyor. Bedenimizle oruç tutarken dilimizle, gözümüzle, hareketlerimizle, ruhumuzla da oruç tutunca bu ibadet daha anlamlı ve yerinde oluyor. Bu uzun yaz günlerinde hepimize sabır ve kolaylıklar diliyorum. İlk gün olması dolayısyla biraz hafif iftar yemekleri tercih ettim. Bol sebzeli, az yağlı yemekler ve sütlü tatlıdan oluşan bir menü hazırladım. Henüz eksik fotoğraflar var ama fikir vermesi açısından olanları sizlerle paylaşıyorum. İçecek olarak bol su, bitki çayları ve vazgeçemedçğim siyah çayı tercih ediyorum.


MENÜMÜZ

Çeşitli İftariyelikler
(Zeytin, hurma, zahter, zeytinyağı, ceviz)
                Zahter

Yeşili Bol Mevsim Salata




7 yorum:

  1. her şey harika olmuş arkadaşım emeğine sağlık hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  2. Pırılcım ellerine sağlık,Allah kabuletsin.Hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  3. Nefis Ellerinize sağlık, Allah kabul etsin hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  4. Pırıl'cım menü harika ellerine sağlık hayırlı ve bereketli ramazanlar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. gördükçe mideme kramplar giriyor elinize sağlık şahane :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir menü hazırlamışsınız, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...