Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Haziran 2013 Perşembe

KEYİFLİ BİR AKŞAM YEMEĞİ VE AÇIK BÜFE DAVETİ (6)

Kalabalık misafirlerde açık büfe hazırlamak uygun oluyor. Herkes istediği zaman istediği miktarda yiyeceğini içeceğini alıyor. Keyifli sohbet imkanı ile rahat kaynaşma sağlanıyor. Geçtiğimiz günlerde yakın arkadaşlarımı ağırladım. Yemek masamı pembe bir masa örtüsü, fanus içinde güller, şamdanlar ve gül şeklinde (tea-light) mumlar, objeler ile süsledim. Atıştırmalıklar, ara sıcaklar, ana yemekler ve tatlılardan oluşan menümde atıştırmalıkları rahat alınması için yemek masasına yerleştirdim. İçecekler, ara ve ana yemekleri, tatlıları büfeye yerleştirdim.


Benzer şekilde  A+ Dergisi için hazırladığım atıştırmalıklar ve mezeler.

MENÜMÜZ

ATIŞTIRMALIKLAR, MEZELER VE ZEYTİNYAĞLILAR

Fesleğenli Humus ve Tuzlu Tahıllı Krakerler
Mini Tartöletlerde Zeytinli-Cevizli Maydanoz Salata
Avokado Dip-Sos (Guacamole) ve Fırınlanmış Çipsler
Zeytinyağlı Yaprak Sarması
Zeytinyağlı Enginar
Oyma Köfte (Kızartılmış İçli Köfte)
Peynir Tabağı

ARA SICAKLAR

Peynirli Kabak Çiçeği Dolması
Su Böreği




ARABAŞI























ANA YEMEKLER

Karışık Mevsim Salata



TATLILAR

Fıstıklı Tel Kadayıf









14 yorum:

  1. Canım benim harikasınnn ellerine sağlık,yaaa beim arkadaşlarım hiç böyle özenmiyorlar sofralarına inşallah senin gibi bir arkadaşım olurda mükellef sofralarda yer alırım:))

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık..yine muhteşem bir sofra ve muhteşem bir sunum..Güllere bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık..yine muhteşem bir sofra ve muhteşem bir sunum..Güllere bayıldım..

    YanıtlaSil
  4. Harika bir açık büfe masası olmuş,aşırı beğendim:)
    İkramların hepsi birbiriyle yarışıyor
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Menü çok zengin ve süper olmuş. Ellerine sağlık. İzlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  6. Vavv harika o sofrada bende olsam kesin iki kilo alarak evime dönerdim ;)))

    YanıtlaSil
  7. Canim sofra muhtesem gorunuyor :)Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Menü şahane sunum şahane herşey şahşahaneeee..Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. her şey harika görünüyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. yine harika bir sofra kurmuşsunuz ellerinize sağlık blogta olmayan tariflerinizi paylaşırsanız çok sevinirim hoşçakalın

    YanıtlaSil
  11. Herzamanki gibi gene mukemmel ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  12. FERİDECO, Sevil, Pumpulininmutfagi, Bak Bu Harika, hülya, Julia, Vusla T, anne eli gibi, füsun arslan, Arzu Erciyas,
    Sizlere hepsinden tattırmak ve sofralarımda ağırlamak isterim. Eksik tariflerimi en kısa zamanda ekleyeceğim.
    Zarif görüşlerinize ve ziyaretinize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık muhteşem bir sofra yanlız bu kadar çok yemeği hazırlanışının sırrını bizede verirmişim ben misafir geldiğinde çok panik oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım merabalar,
      Misafirlere hazırlık yapmak benim için bir zevk ve yeni şeyler yapmayı denemeyi çok seviyorum. O yüzden bana kolay geliyor, bir de önceden malzemelerimi alıp hazırlıyorum ve hiç panik olmuyorum. Rahat olunca daha güzel sonuçlar alırsın sen de:)) Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...