Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Nisan 2013 Perşembe

MERCİMEKLİ KUSKUS SALATASI

Hafif, vitamin dolu ve doyurucu bir salata öğün yerine geçer. Yeşili bol, mercimek ve kuskuslu lezzetli bir salata. Yemeye doyamayacağınız şaşırtıcı bir salatayı sofralarınızda bulundurun.



MALZEMELER
  • 1 su bardağı mercimek
  • 1 su bardağından 2 parmak eksik kuskus
  • 1 bağ yeşil soğan
  • 1 bağ maydanoz
  • 1 bağ nane
  • 1-2 tatlı kaşığı acı kırmızı pul biber
  • 2 adet limon suyu
  • İstediğiniz kadar zeytinyağı
  • Tuz

YAPILIŞI
  1. Mercimeği  biraz suya ıslayın ve dirice haşlayın. Süzün.
  2. Kuskusu içine tuz ve 1 kaşık zeytinyağ eklenmiş suda dirice haşlayın. Süzün.
  3. Yeşil soğan, maydanoz ve naneyi ince doğrayın.
  4. Mercimek, kuskus, yeşil soğan, maydanoz, nane, acı kırmızı pul biber, limon suyu, zeytinyağı ve tuz ile karıştırın.
  5. Servis tabağına yerleştirin ve sunun.







7 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık. Hem besleyici hem de lezzetli bir salata olmuş. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Kuskusu makarna olarak aklımıza gelip de pişirmiyoruz. Salatada kullanmak aklıma yattı. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. mm nefis bir salata.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım çok lezzetli, bir o kadarda besleyici bir tarif..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  5. ben cok sevıyorum bu tür saltaları nefıs oluyor ellerıne sağlık harıka gorunuyor

    YanıtlaSil
  6. içinde kuskus olan herşey çok güzel bana göre, bu tarife de bayıldım, ilk fırsatta deneyeceğim, sizin bu light tarifleriniz sayesinde yaz ayı kolay geçeceğe benziyor, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...